Rengeteg ember van, akit nem érdekel, hogy mekkora értéket teremtett a Tesla az elmúlt lassan két évtizedeben a semmiből, mennyi autót adott el, hány embernek ad munkát - immáron egyre inkább Európában is, mekkora üvegházhatású gáz kibocsátást spórolt meg, és milyen nagy vásárlói elégedettséget ért el. Ám talán még őket is érdekelte, hogy a világ leggazdagabb emberének számító Elon Musk jó eséllyel ismét szakítani fog aktuális párjával. Neki nagy rutinja van ebben, hiszen már volt három válása, beállítva ezzel az ebben legendás Jóbarátok főszereplő, Ross Geller rekordját. Ám amíg az utóbbi kétszer is elvette élete szerelmét, Musk ezt nemcsak megismételte, de ő kétszer el is vált Talulah Riley színésznőtől, aki egyébként a Westworld című közepes szintű ál-sci-fi szappanoperában az izgalmas jövőt feszegető AI dráma sorozatban szerepelt. Talán tőle vette az ötletet a Tesla alapítója, hogy humanoid robotokat gyártson. Reméljük, hogy a mostani szakítása Claire Boucher zenésztől nem fog inspirációt nyújtani semmilyen új innovációra.
Tesla
Hogy mi lesz Musk magánéletével, és kihez kerül az alig másfél éves X Æ A-12 nevű gyermekének láthatása, abban nem lehetünk biztosak, de szemmel láthatóan azokat, akik igazán fontosak a cég számára, vagyis a befektetőket szerencsére nem is igazán érdekli. A bizalom fokozatosan tért vissza a részvény piacára, a közép- és rövidtávú spekulánsok részéről, de a legnagyobb időtávon, a leghűségesebb résztvevők sosem hagyták el a piacot. A Tesla hosszú távú grafikonján jól látszik, hogy az árfolyam még mindig egy emelkedő trendben van, a türelmesebb befektetők számára biztosan. Bár a januári csúcs után tavasszal még a 200 napos (szokás szerint pirossal jelzett) mozgóátlaggal is megküzdött az árfolyam, a nyár folyamán már egyértelműen látszott, hogy az intézményi befektetők és valószínűleg a lakosság okkal rajongó része is szívesen gyűjtögette a részvényeket, amikor a kurzus ennek a közelébe esett.
A következmény a trend begyorsulása és az árfolyam hosszútávú mozgóátlaghoz történő simulása lett.
Erről szól még a cikk:
- Mire számíthatunk a Tesla árfolyamától középtávon?
- Tart-e még a csökkenő trend az XL Fleet piacán?
- Mennyire jön be a részvénypiacnak, a kevésbé sportautós Fisker?
- Milyen a buborék autós Canoo grafikonja?
- Elég éberek-e a Lucid Motors befektetői?
Signature Pro-val ezt a cikket is el tudnád olvasni!
Ez a cikk folytatódik, de csak Portfolio Signature előfizetéssel olvasható tovább. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja az éves előfizetés esetén most 33%-os kedvezménnyel 19 990 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!