Néhány hónapja még a legtöbb biztosító úgy vélte, hogy lehetetlen digitálisan életbiztosításokat eladni, a koronavírus miatti bezárkózás viszont ezt a paradigmát is megdöntötte. Az ügyfeleknek kényelmesebb és gyorsabb, otthon, a kanapéjukból videóchatelve szerzédést kötni, a biztosító embereinek pedig nem kell kilométereket utazniuk ahhoz, hogy ügyfeleikkel találkozzanak. A CIG Pannónia volt az egyik első biztosító Magyarországon, amely a szerződéskötés folyamatát end-to-end (az igényfelmérőtől a kötvény átadásáig) digitalizálta; Sallai Linda, a biztosító innovációs és digitalizációs igazgatója bemutatta nekünk, hogy működik a megoldás.
Egy ősrégi paradigma dőlt meg „Életbiztosítást márpedig csak személyesen lehet eladni” – nagyjából ez volt sokáig az alapvető paradigma a piacon, a koronavírus miatti bezárkózás és felgyorsult digitalizáció viszont ezt is megdöntötte. A legtöbb biztosító válaszút elé érkezett a járvány miatt: vagy teljesen felfüggesztik, vagy nagyon gyorsan digitális csatornákra...
A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.
Cikkarchívum előfizetés
- Portfolio.hu teljes cikkarchívum
- Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái
Előfizetés