Előfizetői tartalom

Az Union Biztosító is átáll az online kiszolgálásra

Portfolio
Átszervezi magát digitális ügyfélkiszolgálásra az Union Biztosító - áll a társaság közleményében. Az ügyfelek mostantól számos szolgáltatást vehetnek igénybe online, melyhez korábban személyes jelenlét vagy papíralapú dokumentumok kellettek.

A biztosító telefonos ügyfélszolgálata a jelenlegi helyzetre való tekintettel meghosszabbított ügyfélfogadási idővel, munkanapokon 8:00-20:00 óra között fogadja ügyfeleink hívásait, emellett továbbra is a nap 24 órájában elérhető online felületük. Számos termékük, köztük gépjármű-, lakás- utas  vagy balesetbiztosítás is  megköthető weboldalukon, keresztül...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés