A digitalizáció és a technológia térnyerése a biztosítói piacon nemcsak azt jelenti, hogy egyre többen szeretnek online biztosítást kötni, hanem teljesen újfajta kockázatokra fedezetet nyújtó termékek is kellenek. Szintén fontos változást hoz, hogy egyre több techóriás – Google, Facebook, Alibaba, Amazon– törekszik a biztosítási piacra való belépésre. Annak érdekében, hogy a biztosítók versenyképesek tudjanak maradni, együtt kell működniük egymással és innovatív insurtech-versenytársakkal is, akikkel közös ökoszisztémákat tudnak létrehozni – derül ki a Capgemini insurtech-piacról szóló elemzéséből.
Biztosítás 2020
SAVE THE DATE: Portfolio Biztosítás 2020 konferencia március 5-én!
Információ és jelentkezés
Új idők, új modellek A technológia alapjaiban írja át az ügyféligényeket, a biztosítóknak ezért teljesen újfajta termékeket kell fejleszteniük. Nemcsak újfajta kockázatokat kell lefednie...
A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.
Cikkarchívum előfizetés
- Portfolio.hu teljes cikkarchívum
- Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái
Előfizetés