A minap kaptunk egy példásan összerakott e-mailes marketinganyagot egy rejtélyes üzletembertől, aki egy Magyarországon sikerre járatott szupercéggel az Egyesült Államok meghódítására készül. A tuti üzlet elindításához persze magyar kisbefektetők pénzére van szüksége, akiknek azt ígéri, hogy két év alatt megtízszerezhetik, megszázszorozhatják a befektetésük értékét - ami majdnem 1000 - 10000% hozamnak felel meg. A csatolt marketinganyag egyébként zseniális; celebeket bevonva, értelmetlen elemzésekkel bombázza a befektetők érzelmeit. Bemutatjuk a Benefit Barcode Incorporatedet és azt, hogy miért érdemes vele vigyázni.
Te jó ég, mi ez már megint?A kiválóan összerakott üzenet egy látszólag nagy múltú és teljesen legális magyar cég sikertörténetére épít. A Euro Discount Clubról van szó, ami a következőképpen működik: Adott egy kedvezménykártya; ennek tulajdonosai 1289 magyar cégnél különféle mértékű (1,5-30%) kedvezményben részesülhetnek vásárláskor.
Minél drágább kártyát...
Kedves Olvasónk!
A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.
Cikkarchívum előfizetés
Portfolio.hu teljes cikkarchívum
Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái