Előfizetői tartalom

Hogy legyünk sikeresek a műtárgypiacon?

Portfolio
A kreativitásról számtalan könyvet olvashatunk, de ahhoz, hogy sikeres művészek legyünk, elég csupán kreatívnak lennünk? Nyilvánvalóan nem, de mégis mit kell megfontolunk a sikerhez vezető úton? - veti fel a kérdést a műtárgy.com.

Andy Warhol: Dollar Sign (1982)Heather Darcy Bhandari és Jonathan Member az Art/Work című könyvüket mintegy útmutatóként írták elsősorban a művészetet érintő gazdasági problémák bemutatására azok számára, akik hivatásos művészként a piacon is szeretnének érvényesülni. A könyv első megjelenése 2009-ben a vártnál is nagyobb népszerűségre tett szert, hét évvel később...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés