Előfizetői tartalom

Szétszedtük az ügynökök kedvenc csodafegyverét

A rendszeres megtakarításokat értékesítő ügynökök (például a független biztosításközvetítők) egyik kedvenc értékesítési fogása az úgynevezett "cost-average" hatás ismertetése a megtakarítások iránt érdeklődő ügyféllel. Ennek röviden az a lényege az értékesítők szerint, hogy ha havonta takarítasz meg, nemcsak hogy nem lesz anyagilag annyira megterhelő félretenni, hanem egy rendszeres megtakarítás jóval kevésbé kockázatos és magasabb hozampotenciállal bír, mint egy egyösszegű befektetés. Megnéztük, hogy mi van az egyik legnépszerűbb értékesítési szöveg mögött.

Mi az a "cost-averaging"?A koncepció alapja az Amerikában meghonosított "dollar-cost averaging" technika. Az egésznek a lényege, hogy ha rendszeres időközönként vásárolunk (például minden hónapban 500-500 dollárért) a kiszemelt részvényéből, akkor összességében olcsóbban fogunk tudni hozzájutni a papírhoz, mintha egy összegben tennénk. Az osztalékot zsebre tesszük, ha...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés