FONTOS Érdekes adatok jöttek a magyar népességről: ezt nem is gondoltad volna Budapestről
 
Előfizetői tartalom

A plázákban hódítanak a műtárgyak

Portfolio
A műtárgyakat tradicionálisan a luxustermékek közé szokták sorolni, azonban az elmúlt években a műalkotások egyre inkább kezdik meghódítani a plázák szélesebb vásárlóközönségét is. A műtárgy.com legfrissebb cikke az Art Newspaper nyomán annak jár utána, hogy ez a jelenség inkább a művészet demokratizációját vagy áruvá válását szolgálja, illetve hogy ez hogyan befolyásolja a műtárgypiac alakulását.

Műalkotásokat már régóta használnak arra, hogy luxus (de nem csak luxus) termékeket adjanak el velük az ingatlanoktól a szállodai szobákon át a divatcikkekig, de csak az elmúlt években kezdték erőteljesebben arra használni a művészetet, hogy látogatókat vonzzanak be vele a bevásárlóközpontokba. Ennek a tendenciának a leglátványosabb példája a kínai K11 bevásárlóközpont...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés