FONTOS Bréking! Karácsony Gergely új javaslata megszüntetné a zöld rendszámos autók ingyenes parkolását
 
Előfizetői tartalom

5+1 plakát, ami befektetésnek sem utolsó

Portfolio
A műtárgy.com legfrissebb ajánlójában öt magyar és egy osztrák hirdetést mutat be. Ez az öt papírrégiség széles horizontját mutatja be annak, hogy hogyan reklámozták a vállalatok a termékeiket és szolgáltatásaikat akkor, amikor még a papír-alapú hirdetések dominálták a reklámpiacot.

A plakát műfaja a 19. század második felében kezdett felvirágozni, amikor a színes nyomtatás olcsóbbá válásával egyre több cég engedhette meg magának azt, hogy így reklámozzon. A papír alapú reklám egészen a 20. század közepéig-végéig meghatározó formája volt a hirdetéseknek, különösen a nagyvárosokban. Az ajánlónkban bemutatott reklámok jól bizonyítják, hogy...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés