Előfizetői tartalom

Az aktív kommunikáció lehet a csodatermék

Portfolio
Rövid távon úgy tűnik, nem lesznek nagy változások a megtakarítási hajlandóságban. A kérdés sokkal inkább a hosszabb távú szemléleten van, de bárhonnan is nézzük, az aktív kommunikáció a lelke mindennek. Az Öngondoskodási Konferencia második szekciójának panelbeszélgetésében állami, banki és biztosítói oldalról is elhangzottak azok a legfontosabb irányok, amelyek mentén kijelölhető a megtakarítási termékek továbbfejlesztésének lehetősége.

Rövid távon még nem lehet nagy elmozdulásra számítani Tóth Attila, a Budapesti Értéktőzsde általános vezérigazgató-helyettese szerint rövid távon nem lesznek nagy változások az öngondoskodásban. Eddig úgymond könnyű volt a lakosságot a kamatozó instrumentumok felé terelni, hiszen adott volt egy mostaninál jóval magasabb kamatkörnyezet, de ma már a korábbi magasabb hozamokat...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés