Előfizetői tartalom

Egyre több ügyfél számára fontos a rendszeres megtakarítás

Portfolio
A hazai pénzügyi piacon néhány éve egyre nagyobb figyelem fordul a vagyonos privát banki és a lakossági ügyfélszegmens között elhelyezkedő prémium ügyfélkörre. A jelentős növekedési potenciált hordozó ügyfélkör az OTP Bank esetében is kiemelt jelentőségű, többek között külön számlacsomag, személyes tanácsadó és vagyontervezési szolgáltatás is könnyíti az ügyfelek mindennapi életét, ha a megtakarításaik kezeléséről van szó. A bank vagyontervezési szolgáltatása 2007. novemberében indult, és máig több mint 200 ezer ügyfelük részesült ebben a szolgáltatásban - mondta el Takács András, az OTP Bank Vagyonkezelési és Befektetési Szolgáltatások Igazgatóságának ügyvezető igazgatója, aki a Portfolio.hu Öngondoskodás 2012 konferenciájának is az egyik előadója lesz.

Portfolio.hu: Azoknál az ügyfeleknél, akik félre tudnak tenni, melyek a legfontosabb szempontok, amelyeket érdemes mérlegelni, mielőtt egy terméket kiválasztanak a széles palettáról? Takács András: Az ideális megtakarítási forma kiválasztásánál meghatározó, hogy milyen korban, élethelyzetben vagyunk, melyek rövid, közép- és hosszú távú céljaink illetve, milyen időtávban...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés