Előfizetői tartalom

Csak látszat a növekedés a biztosítási piacon

Portfolio
A 2010 első negyedéves piaci részesedésében komoly szerepe volt az egyszeri díjas és a cégek számára kínált teljes életre szóló termékeknek. Az egyszeri díjas termékek a piacon már a teljes díjbevétel 43 százalékát adják. Soha nem volt ekkora hatása a piacra - mondta az ING értékesítési igazgatója.

A piacok dinamikája legjobban az új termékek értékesítéséből szűrhető le. A piac jelentős növekedést mutatott 2010 első negyedévében, a kép azonban csalóka, mivel az egyszeri díjas bevételek, főleg az Allianz és a Posta Biztosító januári akciójának köszönhetően, jelentős ideiglenes növekedést okoztak. Ez így csupán egy statisztikát javító termék, hiszen egy 3...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés