Netbank és mobilbank
A kiesés alatt a CIB Bank Online, a CIB Bank Mobilalkalmazás nem lesz elérhető, ennek következtében az ügyfelek:
- nem tudnak átutalási megbízást indítani, jóváhagyni,
- az online bankkártyás vásárlások jóváhagyása nem lesz elérhető,
- a számlatörténet, egyenleg és egyéb adatok, dokumentumok ellenőrzése nem lesz lehetséges,
- a bankkártyával kapcsolatos műveletek – limitmódosítás, átmeneti kártyablokkolás, virtuális kártya rögzítése nem lesz elvégezhető, valamint a kártyájával végzett tevékenységekkel kapcsolatos push üzenet nem érkezik meg,
- a befektetési funkciók nem lesznek elérhetőek,
- a Mobilalkalmazás regisztrálása és újraregisztrálása nem lesz lehetséges,
- a withkey tokent igénylő szolgáltatások (például TAK generálás) nem lesznek elérhetők.
Ebroker, CIB Business Online
Az eBroker kizárólag jelszóval történő azonosítás alkalmazásával, a CIB Business Online kizárólag ViCA-val történő azonosítás alkalmazásával lesz elérhető. Ezen azonosítási módokkal a belépést követően a rendszerek teljes funkcionalitással működnek a rendszerfejlesztés időtartama alatt is.
CIB24 call center
A CIB24 call center (+36 1 4 242 2429) korlátozott funkcionalitással lesz elérhető, a telefonos ügyfélszolgálat segítségével a bankkártya limitmódosítás és a letiltás lehetősége, valamint az átutalási megbízás benyújtása ebben az időszakban is biztosított lesz.
Emellett a www.cib.hu honlapon elérhető egyes szolgáltatások (visszahíváskérés, fióki időpontfoglalás, írjon nekünk, panaszbejelentés, hitelkalkulátorok, online hiteligénylés) nem, vagy korlátozottan lesznek elérhetők.
A CIB azt kéri ügyfeleitől:
- az értéknapos utalásokat a kiesés ideje előtt rögzítsék és hagyják jóvá,
- amennyiben valaki ebben az időszakban tervez nagyobb összegű online kártyás vásárlást, azt ütemezze át, amennyiben lehetséges a kiesés előtti időszakra,
- a zavartalan bankkártya-használat érdekében biztosítsanak megfelelő fedezetet a bankszámlán, valamint gondoskodjanak a megfelelő kártyalimitek beállításáról.
A kiesés ideje alatt a CIB kártyákkal végzett ATM, POS tranzakciók elvégezhetők. Amennyiben egy ügyfél a kiesést megelőzően készített Online Vásárlási Kártyakódot, és bankfiókban rendelkezett a folyamattal kapcsolatban telefonszám rögzítéséről, az online vásárlás jóváhagyásához szükséges kód SMS-ben fog megérkezni.
A címlapkép illusztráció. Címlapkép forrása: Getty Images