A vállalat közleménye szerint az új funkció egy olyan biztonságos kommunikációs csatornát hoz létre, amelyet a csalók nem tudnak lemásolni vagy feltörni.
A jövőben az ügyfélszolgálati hívások döntő többsége ezen a platformon keresztül fog zajlani
Először a lakossági, majd később az üzleti ügyfelek számára is bevezetik a funkciót.
Woody Malouf, a Revolut pénzügyi bűnözés elleni küzdelemért felelős vezetője azt tanácsolja az ügyfeleknek, hogy amennyiben váratlan hívást kapnak a Revolut nevében, szakítsák meg a kapcsolatot, és ellenőrizzék az alkalmazáson keresztül a hívó fél hitelességét.
Ha az alkalmazásunkon keresztül beszélnek valakivel, az ügyfelek 100%-ig biztosak lehetnek abban, hogy a Revolut-tal beszélnek, és nem egy csalóval
- tette hozzá Malouf.
A Revolut állítása szerint az ügyfeleit érintő megszemélyesítő csalások száma jelenleg közel kétéves mélypontján van, annak ellenére, hogy a vállalat ügyfélköre jelentősen bővült. A cég világszerte 50 millió millió felhasználóval rendelkezik.
Címlapkép forrása: Shutterstock