„Valami komoly hiba van az Ersténél. Nekünk konkrétan eltűnt minden pénzünk és banki termékünk a George-ból. Az ügyfélszolgálat azt írja, hogy dolgoznak az elhárításán” – írta egy olvasónk, mellékelve az alábbi képet a kijelzőjéről.
Egy másik olvasónk is hasonló problémára hívta fel a figyelmet, neki az egyik számlája és kártyája tűnt el a felületről, a hitelkártyát leszámítva.
Egy harmadik olvasónk azt írta: „eltűnt az egyenleg, jobban mondva nem mutat ott semmit, de azért a hiteleket mutatja, szóval a lényeg látszik.” Hozzátette: ebből kifolyólag
utalni se tud a felületen nem látszódó számlájáról.
Megkerestük a bankot, amint megkapjuk a válaszukat, frissítjük ezt a cikkünket.
UPDATE1: Az Erste Bank 9.56-kor megérkezett válaszában ezt írja:
Technikai okok, adatkarbantartás során keletkezett hiba miatt egyes folyószámlák adatai George-on átmenetileg nem érhetők el. A kártyás fizetés, készpénzfelvétel az érintett számláknál is működik. A hiba javítása folyamatban van, az okozott kellemetlenségekért a bank ügyfelei elnézését kéri és megértésüket köszöni."
UPDATE2: 10.38-ig több olvasónk is jelezte, hogy a probléma megoldódott, a helyes egyenlegek látszódnak már a George-ban.
UPDATE3: 10.54-kor a bank is jelezte: "A problémát az Erste munkatársai elhárították, mindenkinél működnek a rendszerek."