Előfizetői tartalom

Kellemetlen meglepetés várta a George-ban az Erste ügyfeleit, javították a hibát

Portfolio
Nem jeleníti meg az Erste Bank mobilbanki felülete, a George bizonyos ügyfelek számlaegyenlegét és bankkártyáját, ami miatt egyes tranzakciók, leginkább a mobilbanki utalások is akadoznak, a probléma tömegesnek tűnik. UPDATE1: Megkerestük a bankot, cikkünk első megjelenése után meg is érkezett tőlük a válasz. UPDATE2: Ezt követően több olvasónk is jelezte, hogy a probléma megoldódott, a helyes egyenlegek látszódnak a George-ban. UPDATE3: A bank is jelezte, hogy elhárították a hibát.

„Valami komoly hiba van az Ersténél. Nekünk konkrétan eltűnt minden pénzünk és banki termékünk a George-ból. Az ügyfélszolgálat azt írja, hogy dolgoznak az elhárításán” – írta egy olvasónk, mellékelve az alábbi képet a kijelzőjéről. Egy másik olvasónk is hasonló problémára hívta fel a figyelmet, neki az egyik számlája és kártyája tűnt el a felületről...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés