Előfizetői tartalom

Egyetlen év alatt több mint 1 milliószor beszélgetett az ügyfelekkel a magyar nagybank AI-asszisztense

Portfolio
Egy év alatt több mint egymillió beszélgetést és havonta hatezer átutalást végeztetnek Kate-tel, a K&H hangalapú, mesterséges intelligenciával működő digitális pénzügyi asszisztensével, amely már kétszáz funkciót tud - közölte a bank. A banki AI-innovációkról november 5-ei Banking Technology konferenciánkon is szó lesz, érdemes regisztrálni!

Banking Technology 2024 A banki digitális versenyről és az innovációkról is szó lesz a november 5-ei Banking Technology rendezvényen. Regisztráció és részletek itt! Információ és jelentkezés A mobilbanki ügyfelek tizede már rendszeresen használja a megoldást, a bank szakértői szerint ez az intelligens...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés