Szerda délután és este ”megbolondult” az Apple Pay: váratlanul tömegesen és indokolatlanul vontak le kisebb és egészen nagy összegeket magyar bankszámlákról a mobiltárcán keresztül. A hiba nem a hazai bankoknál, hanem a külső szolgáltatónál történt: banktól, kártyatípustól függetlenül terhelték tévesen a kártyákat - a jelek szerint csak Magyarországon. A bankok felvették a kapcsolatot az Apple-lel, a tévesen levont összegeket az ígéret szerint mindenki visszakapja. Összefoglaljuk, mi történt, és hogy miképpen lehet elkerülni a hasonló eseteket, vagy legalábbis korlátozni a téves levonások mértékét. Úgy tudjuk, a bankok egyelőre nem érik el az Apple-t, és hamarosan közös közleményt adnak ki az elmúlt nap eseményeiről.
A témában cikkünk első megjelenését követően több fejlemény történt, erről itt számoltunk be: Kapcsolódó cikkünk 2024. 06. 27. Megszólalt a Magyar Bankszövetség: az Apple mindent visszafizet 2024. 06. 27. Tévesen vontak le nagy összegeket az Apple magyar felhasználóitól - Kiderült, mi történt a háttérben Téves levonásokról írnak az olvasók „Szerda este...
A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.
Cikkarchívum előfizetés
- Portfolio.hu teljes cikkarchívum
- Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái
Előfizetés