Előfizetői tartalom

Újdonságot vezetett be az OTP a telefonos hívásoknál

Portfolio
Új funkcióval bővült az OTP Bank telefonos ügyfélszolgálata: egy asszisztens segítségével az ügyfelek a nyomógombos menüválasztókban való keresgélés helyett élőszóban fogalmazhatják meg hívásuk témáját - közölte a bank. Az ügyfelek számára is látható digitális banki fejlesztésekről is szó lesz a Portfolio Financial IT konferenciáján, június 11-én. Regisztráció és részletek itt! 

Az új asszisztens funkció három vonalon, a Hitelinformációs Vonalon, a Bankkártya Helpdesken, valamint a Központi Információs Vonalon vált elérhetővé. Ezeket tárcsázva a betelefonálók a hagyományos menüstruktúra helyett kérdésekre válaszolva, saját szavaikkal megfogalmazva azonosíthatják magukat és adhatják meg a hívásuk témáját. Ezután a rendszer az illetékes ügyintézőhöz...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés