Előfizetői tartalom

Bajban a Deutsche Bank? Megháromszorozódott az ügyfélpanaszok száma egy év alatt

Portfolio
A német fogyasztóvédelmi hivatal szerint a Deutsche Bank két egységénél egy év alatt megháromszorozódott az ügyfélpanaszok száma 2022 egészéhez képest, mivel a pénzintézet problémákba ütközött a Postbank integrációjánál. 

A német fogyasztóvédelmi hivatal, a VZBZ a Deutsche Bank két részlege ellen benyújtott panaszok jelentős növekedéséről számolt be. Az érdekvédelmi szervezet nyilvánosságra hozta, hogy 2022 és 2023 szeptembere között mintegy 1700 panasz érkezett a Deutsche Postbank és a jelzáloghitel részlegének ügyfeleitől, ez mintegy háromszoros növekedést jelent a 2022 januárja és decembere...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés