Előfizetői tartalom

Rácuppantak a magyarok a hitelkártyára, de kevesen ismerik a pontos működését

Portfolio
Magyarországon a felnőtt lakosság valamivel több mint egynegyedének van jelenleg hitelkártyája, és 4 százalékra tehető azoknak az aránya, akik most tervezik a beszerzését. Az idei első negyedévben a hitelkártyás vásárlások értéke 25%-kal, darabszáma 13%-kal volt magasabb Magyarországon, mint egy évvel korábban.

A hitelkártyával rendelkezők 43 százaléka tudatosan keresi, követi a vásárlások után járó exkluzív pénzvisszatérítési lehetőségeket, akciókat, a többségük azonban hajlamos erről megfeledkezni vagy nem is tud róla, így nem él a felkínált előnyökkel - derült ki az OTP Bank megbízásából készült reprezentatív felmérés eredményeiből. Sokan közülük csak a vásárlás...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés