Előfizetői tartalom

Rendkívül veszélyes eszköz a kampány, érteni kellene, miről szól a biztosítás (Interjú)

Erőteljes konszolidáció zajlik a magyar biztosításközvetítői piacon a Hungarikum és más szereplők vezetésével, öregszik a szakma, és egyre erősebb az alulbiztosítottság problémája is, amivel foglalkozni kell. A biztosítókra kivetett rekord összegű különadót részben a közvetítők fizetik meg a csökkentett jutalékokon keresztül. Közeledik az első lakásbiztosítási kampány is, amely megosztja a hazai biztosítási piac szereplőit, utóbbival kapcsolatban két javaslatot is megfogalmaz interjúnkban Papp Lajos. A szakember hat év „kihagyás" után tért vissza a legnagyobb hazai alkuszszövetség, a Független Biztosítási Alkuszok Magyarországi Szövetségének (FBAMSZ) elnöki székébe, e kérdésekről mind beszélgettünk vele.

Portfolio: Sebestyén László távozásával, hat év után ismét Ön lett a Független Biztosítási Alkuszok Magyarországi Szövetségének (FBAMSZ) elnöke. Miben más ma a biztosításközvetítői szakma helyzete, mint hat évvel ezelőtt? Papp Lajos: Nagyon sok minden megváltozott: túl vagyunk egy világjárványon, amely felerősítette a digitalizációt, majd háború kezdődött a szomszédunkban...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés