526 ezer felhasználó használja napi szinten a K&H mobilbankot, ebből szeptember óta 188 ezer felhasználó volt kíváncsi Kate-re, a bank személyes digitális asszisztensére. Több mint 45 ezren tettek fel konkrét kérdéseket Kate-nek, aki ezeket meglévő tudása alapján pontosan megválaszolja, vagy a megfelelő menüponthoz vezeti az ügyfeleket - olvasható a K&H Bank közleményében. Magyarországon az ügyfelek érdekes módon kiemelkedően nagy arányban beszélnek a chatbottal hangalapú üzenetekben más országokhoz képest, egyelőre nem tudni, miért.
Digital Transformation 2023
Erről a témáról is szó lesz május 3-ai Digital Transformation konferenciánkon. Regisztráció és részletek itt!
Információ és jelentkezés
Egyre többen veszik igénybe Kate, a K&H személyes digitális asszisztensének segítségét. Bár vannak, akik bolondoznak Kate-tel, őt ez sem...
A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.
Cikkarchívum előfizetés
- Portfolio.hu teljes cikkarchívum
- Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái
Előfizetés