A hiperperszonalizáció mára már kulcsfogalommá vált a pénzügyi szektoron belül, és sokan a bankok jövőjét meghatározó képességként tartják számon. A mesterséges intelligencia által vezérelt ügyfélközpontú megközelítésből a bankok sokat nyerhetnek, de az ügyfeleknek is a hasznára válhat, ha olyan termékeket kaphatnak, amelyekre valóban szükségük van. Cikkünkben utánajártunk, miről szól a bankokat felforgató új trend, mivel készülnek a hazai szereplők, és mit csinálnak máshogy a hiperperszonalizációban igazán sikeres digitális szereplők.
Financial IT 2023
Hasonló témákról is szó lesz a Portfolio június 1-jei Financial IT konferenciáján. Regisztráció itt!
Információ és jelentkezés
Mi az a banki hiperperszonalizáció? A banki hiperperszonalizáció egy ügyfélcentrikus értékesítési megközelítés, amelynek lényege, hogy a bankok begyűjtik...
A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.
Cikkarchívum előfizetés
- Portfolio.hu teljes cikkarchívum
- Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái
Előfizetés