Előfizetői tartalom

Örökre megváltoztathatja a bankolást a rejtélyes módszer, amely hamarosan Magyarországon is óriásit robbanhat

Portfolio
A hiperperszonalizáció mára már kulcsfogalommá vált a pénzügyi szektoron belül, és sokan a bankok jövőjét meghatározó képességként tartják számon. A mesterséges intelligencia által vezérelt ügyfélközpontú megközelítésből a bankok sokat nyerhetnek, de az ügyfeleknek is a hasznára válhat, ha olyan termékeket kaphatnak, amelyekre valóban szükségük van. Cikkünkben utánajártunk, miről szól a bankokat felforgató új trend, mivel készülnek a hazai szereplők, és mit csinálnak máshogy a hiperperszonalizációban igazán sikeres digitális szereplők.

Financial IT 2023 Hasonló témákról is szó lesz a Portfolio június 1-jei Financial IT konferenciáján. Regisztráció itt! Információ és jelentkezés Mi az a banki hiperperszonalizáció? A banki hiperperszonalizáció egy ügyfélcentrikus értékesítési megközelítés, amelynek lényege, hogy a bankok begyűjtik...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés