Előfizetői tartalom

Robot költözik a mobilunkba, amely segít eligazodni a pénzügyekben

Portfolio
Bemutatta a K&H az új, személyes digitális asszisztensét, a Kate-et. A mesterséges intelligencia alapú szolgáltatás magyarul "beszél", és az ügyfelekről gyűjtött adatokból "tanulva" igyekszik személyre szabott ajánlatokat generálni. A szolgáltatás, amelyet már 110 ezer hazai ügyfél kipróbált, Magyarország mellett a KBC országai közül Belgiumban, Csehországban, Szlovákiában és Bulgáriában érhető el.

Guy Libot, a K&H Csoport vezérigazgatója a "digital first", vagyis a digitális platformok elsődlegességéről beszélt: egyre inkább előtérbe a kerülnek a személyre szabott szolgáltatások, amelyek adatvezérelt folyamatokon alapulnak. A vezérigazgató elmondta, hogy az ügyfelek 88 százaléka már digitális – mobilbanki, internetbanki – csatornákon keresztül lép kapcsolatba...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés