Előfizetői tartalom

A járvány nyomott hagyott a szokásainkon, és ez már nem fog eltűnni

Portfolio
A világjárvány időszakában az e-kereskedelem különösen gyorsan tudott nőni a vásárlás minden kategóriájában. Egy amerikai felmérés szerint a fogyasztók vásárlásainak 15 százaléka ma már online történik, szemben a járvány előtti 11 százalékkal - írja a PYMNTS.

A PYMNTS adatai azt mutatják, hogy tartós változások következtek be a fogyasztók vásárlási szokásaiban, amely mögött az áll, hogy a mobileszközök nyújtotta kényelem ma már gyakorlatilag mindenki számára elérhetővé vált. A "Digital Economy Payments: The Rise Of Mobile eCommerce" című kutatásában a PYMNTS 2730 amerikai fogyasztót kérdezett meg szeptember 9. és szeptember...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés