Fontos a vizualizáció
Számos kutatás készült arról, hogy az emberek hatékonyabban takarítanak meg, ha vizualizálni tudják a céljaikat. Ezt akár olyan, elsőre felszínesnek tűnő funkciók is elő tudják segíteni, mint a képek hozzárendelése a megtakarítási vagy befektetési számlákhoz. Az ehhez hasonló megoldásokkal pozitív élmény társul a pénzkezeléshez. A vizualizáció viszont nem csak az elköteleződés miatt fontos:
a pénzügyi információk elrendezése az alkalmazás felületén erősen befolyásolja pénzügyekben kevésbé jártas ügyfelek döntéseit.
Várható, hogy a fintech termékek a jövőben még a jelenleginél is jobban idomulnak majd a felhasználók egyedi igényeihez, amit abból is előre lehet vetíteni, hogy a cégek egyre gyakrabban kérdezik meg az ügyfeleket a szokásaikról, vagy kérik ki a véleményüket egy-egy termék kapcsán.
Signature Pro-val ezt a cikket is el tudnád olvasni!
Ez a cikk folytatódik, de csak Portfolio Signature előfizetéssel olvasható tovább. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja az éves előfizetés esetén most 33%-os kedvezménnyel 19 990 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!