Hatalmas fordulat vár a bankokra: az új paradigmában már minden óhajunkat ismerni fogják
Portfolio
A platformosodás egyre több iparágra gyakorol felforgató hatást, és bankszektort sem hagyja érintetlenül. A fordulat következménye, hogy a pénzügyi szolgáltatásokat bankok a termékek helyett igyekeznek az ügyfelek köré szervezni. A Backbase vezette be az “Engagement Banking” Platform (“Interakció alapú Bankplatform”) fogalmát, amely bankoknak, takarék és hitelszövetkezeteknek nyújt segítséget abban, hogy a teljes ügyfél-életciklust egyetlen platformon kezeljék, felváltva a hagyományos silókon alapuló megoldásaikat. A megoldásról, a fizikai bankfiókok szerepének megváltozásáról és az ügyfél-bank kapcsolatról James Ransome-mal, a Backbase Digitális Transzformációkért felelős igazgatójával beszélgettünk.
Tudna konkrét példát mondani arra, hogy egy egységes banki platform hogyan múlja felül a hagyományos termék-központú megoldásokat az ügyféligények kielégítésében? Az Engagement Banking Platform (“Interakció alapú Bankplatform”) célja, hogy segítsen a pénzintézeteknek abban, hogy az ügyfél-életciklus minden szakaszában teljesítsék az ügyfeleik elvárásait: a számlanyitástól...
Kedves Olvasónk!
A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.
Cikkarchívum előfizetés
Portfolio.hu teljes cikkarchívum
Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái