Előfizetői tartalom

Az HSBC kirúgta egy alkalmazottját, mert személyes üzeneteket váltott egy ügyféllel

Portfolio
A HSBC elbocsátotta egy londoni kereskedőjét, miután egy vizsgálat során kiderült, hogy az ügyfelekkel való kommunikáció során nem a megfelelő üzenetküldő alkalmazást használta. Az eset mutatja, hogy a bankokra egyre nagyobb nyomás nehezedik a jogosulatlan kommunikáció visszaszorítása érdekében.

A bankokat érintő új, szigorúbb szabályozások miatt a pénzügyi intézményeknek ellenőrizniük kell az alkalmazottaik személyes üzenetküldési szokásait. A londoni kereskedő távozása már nem az első eset, hogy egy bankár az ügyfelekkel folytatott kommunikáció miatt veszíti el az állását. A HSBC alkalmazottának elbocsátása azután történt, hogy a bank londoni megfelelőségi...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés