A mesterséges intelligenciát egyre több pénzügyi szolgáltató alkalmazza, és sok más terület mellett az ügyfélkapcsolat-kezelési folyamatokat is alapjaiban formálja át. A kulcsfontosságú pillanatok valós idejű rögzítése és a viselkedési mintázatok értelmezése olyan képességek, amelyek hozzájárulnak a felhasználói élmény növeléséhez. A mesterséges intelligencia által vezérelt hiper-perszonalizációnak nevezett újítás azonban számos előfeltételt igényel azoktól a vállalatoktól, amelyek erre az ösvényre lépnek. Arról, hogy mik ezek, és milyen akadályokkal szembesülhet egy pénzügyi cég a technológia bevezetése előtt Martin Stillerrel, a SAS üzleti megoldásokért felelős vezetőjével beszélgettünk, aki Financial IT konferenciánkon is előadást tart.
Financial IT 2022
Hasonló témákkal kiemelten foglalkozunk május 31-én a Financial IT 2022 konferenciánkon. Regisztráció itt.
Információ és jelentkezés
Mi mondható el a mesterséges intelligencia által vezérelt hiperperszonalizáció piaci érettségéről? Tudnál példákat mondani piacvezetők jó gyakorlataira?...
A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.
Cikkarchívum előfizetés
- Portfolio.hu teljes cikkarchívum
- Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái
Előfizetés