Előfizetői tartalom

Elképesztően sikeres volt a Revolut Ukrajnát segítő jótékonysági akciója

Portfolio
Revolut több millió ügyfelének tette lehetővé világszerte, hogy adományozhassanak az Ukrán Vöröskeresztnek, amelynek célja az ukrajnai háború áldozatainak megsegítése. A 10 millió eurót a Revolut ügyfeleinek adományaiból gyűjtötték össze, amihez később a cég maga is hozzáadta a részét.

Március 1-jéig a Revolut vezérigazgatója, Nick Storonsky bejelentette, hogy a cég minden beérkező adományt kész ugyanannyival kibővíteni. A bejelentés hatására a teljes összeg hét nap alatt elérte a 10 millió eurót, amely végül 300 000 ügyfél adományából állt össze. A Revolut nem az egyetlen, a fintechek közül, amelyek igyekeznek kihasználni az előnyös pozíciójukat...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés