Az idei ünnepi időszakban az online kereskedőknek minden eddiginél több lehetőségük lesz kihasználni az online részletfizetés nyújtotta előnyöket, a konverziós ráták és a vásárlási volumen növelése érdekében. A BNPL ugyanis nemcsak egy új fizetési megoldás, vagy egy innovatív e-kereskedelmi funkció, hanem egy kiváló marketingeszköz is a vásárlások felpörgetésére. Ahogy azonban nő a kereskedelmi volumen, úgy nő a száma azoknak is, akik nem fizetik időben a tartozásukat. Az adósságcsapdába került ügyfelek számának a növekedése alááshatja a szolgáltatók népszerűségét, akiknek emellett jelentős anyagi veszteséggel is szembe kell nézniük. Ez a fajta pénzügyi szolgáltatás szinte minden országban szabályozói szürkezónában van, de a további veszteségek elkerülése megkívánná a határozott és gyors törvényhozói fellépést. Biztató jel, hogy az utóbbi időben az Egyesült Államok pénzügyi szabályalkotói is egyre többet foglalkoznak az új fizetési őrülettel.
2021 végére a BNPL-megoldásokon keresztül vásárolt termékek értéke várhatóan a tavalyi 24 milliárdról 100 milliárd dollárra nő majd és az elemzők várakozása szerint 2025-re a jelenlegi érték tizenötszörösét is eléri majd. A BNPL-szolgáltatók óriási sikereket értek el a kedvezményes vásárlási időszakok alatt is: a PayPal fekete pénteken egy nap leforgása alatt...
A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.
Cikkarchívum előfizetés
- Portfolio.hu teljes cikkarchívum
- Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái
Előfizetés