Előfizetői tartalom

Új ajánlást adott ki az MNB a panaszkezelésről

Portfolio
Megújított ajánlást tett közzé honlapján a pénzügyi szervezetek panaszkezeléséről az MNB. A piaci szereplők számára megfogalmazott iránymutatások az ügyfélbarát és hatékony panaszkezelést mozdítják elő, ami hozzájárulhat a pénzügyi szervezetek és a fogyasztók közötti jogviták kialakulásának, elmélyülésének elkerüléséhez, illetve a szolgáltatók iránti közbizalom erősítéséhez.

Mibe fektessünk 2025-ben? Ingyenes lakossági befektetői klubrendezvény, melyet elsősorban privát és prémium banki ügyfeleknek ajánlunk, a részvétel ingyenes. Információ és jelentkezés A Magyar Nemzeti Bank (MNB) által kiadott, megújított ajánlás a felügyeleti tapasztalatok alapján aktualizált, a jogszabályok...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés