Előfizetői tartalom

Hamarosan félmilliárd ember pénztárcájára vadásznak az új online teleshoppal

Portfolio
A Pinterest visszahozhatja a népszerű tájékoztató reklámok hőskorát, mindezt azonban az online térben. Ezzel egy olyan generációra céloznak, akinek nincs valós élménye a betelefonálós vásárlós műsorokkal kapcsolatban.

A Pinterest TV jövő héten indul majd, és a tartalomgyártók élő műsorokban árulhatják majd a termékeiket a követőknek. Az online élő-bevásárló műsorok és eszközök eleinte Kínában lettek igazán népszerűek, azóta pedig a TikTok az Instagram és a Facebook is kísérletezett már hasonló megoldásokkal. A Pinterest megkétszerezte a befektetéseit a vásárlási technológiákban...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés