Előfizetői tartalom

Humbug vagy csodaszer? Kiderült, hol tart a mesterséges intelligencia a magyar bankoknál

Portfolio
A magyar bankok 70-80 százaléka használja már a mesterséges intelligenciát, de egyelőre csak egyes feladatokra, szigetszerűen, és nem a teljes értékláncban. A magyar nyelv korlátainak megugrása mellett a szervezeti kultúra alkalmazkodására is szükség lesz a további fejlődéshez – derült ki a Portfolio mai Banking Technology 2021 konferenciájának Kórász Tamás, a KPMG partnere által moderált panelbeszélgetéséből.

Hol tart a mesterséges intelligencia banki használata? Bek-Balla László (Erste) elmondta: több területen alkalmazzák az AI-t, de nem mondhatni, hogy bárhol is domináns technológiává vált volna. Példaként a chatbotjukat, a hanganalitikai megoldásukat és a folyamatautomatizációs kezdeményezéseiket említette. Szerinte lesznek olyan elemei azonban az ügyfélkiszolgálásnak, amelyeket...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés