A K&H sajtóbeszélgetésén Németh Balázs, a K&H innovációs vezetője és Kaszab Attila a K&H nem-életbiztosítási vezérigazgató-helyettese mutatták be a biztosító digitalizációs elképzeléseit és azokat a fejlesztési irányokat, amelyek a jövő kihívásaira készítik fel a szervezetet. A beszélgetésből kiderült, hogy hogyan változtak az ügyféligények a digitalizáció hatására, hogyan kell újragondolni a bankfióki kiszolgálást és hogy milyen hatással van az automatizáció és a mesterséges intelligencia a banki és biztosítói munkakörökre.
Banking Technology 2021
Németh Balázs is előadónk lesz október 13-ai Banking Technology konferenciánkon. Regisztráció itt!
Információ és jelentkezés
Hogyan változtak az ügyféligények és a kiszolgálás a digitalizáció hatására? Németh Balázs arról beszélt, hogy gyökeresen megváltoztak az ügyfelek...
A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.
Cikkarchívum előfizetés
- Portfolio.hu teljes cikkarchívum
- Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái
Előfizetés