Bár szükség van a tömegkiszolgálásra egy privátbanknál, vagyon alapján el kell különíteni azokat a csoportokat és ügyfélkört, ahol ez már nem elégséges. A nagy ügyfeleket csak így lehet megtartani – véli Katona Ildikó, az iPrivate Banking Zrt. vezérigazgatója. Szerinte a független tanácsadás Magyarországon is hangsúlyosabb szerepet kap a közeljövőben a legvagyonosabb ügyfelek kiszolgálásában, mivel a keretrendszer sokkal rugalmasabb, ügyfélcentrikusabb és erősen hozamfókuszú. A már több mint 15 éve a privátbanki piacon mozgó szakember a Portfolio-nak adott interjúban arról is beszélt, melyek voltak a szektor legemlékezetesebb pillanatai, milyen láthatatlan ellenség ütötte fel a fejét, és kitért arra is, hogy a 600 millió forintnyi átlagvagyonnal bíró ügyfelek körében melyek most a legkeresettebb befektetések.
Több mint 15 éve tevékenykedik a magyar privátbanki piacon. Hogy látja, milyen tanulságokat lehet levonni a privátbanki szektor elmúlt egy évéből? Milyen pozitívumokat és negatívumokat hozott a pandémia a szektorban? Katona Ildikó: Másfél-két éve indítottuk el az iPrivate Banking befektetési szolgáltatót, de jómagam a privátbanki szolgáltatás születésétől kezdve jelen...
A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.
Cikkarchívum előfizetés
- Portfolio.hu teljes cikkarchívum
- Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái
Előfizetés