Előfizetői tartalom

2020 minden forgatókönyvet átírt: de mit léptek a magyar bankok marketingesei?

Portfolio
2020 a folyamatos újratervezésről szólt a magyar bankoknál marketing szempontjából, ugyanakkor lehetőséget is teremtett rég tervezett fejlesztések levezénylésére, a digitalizáció időszerű felgyorsítására. A szektor szakemberei optimisták, a Portfolio panelbeszélgetésén elmondták, tavaly lehetőséget kaptak, hogy bizonyítsanak, hogy még hitelesebben kommunikáljanak a munkatársakkal és az ügyfelekkel, ennek gyümölcsét pedig már most érzik.

Március 23-án került megrendezésre a Marketing: kihívások és fejlesztések a magyar bankoknál című panelbeszélgetés, mely során Horváth Magyary Nóra, a K&H Csoport kommunikációs ügyvezető igazgatója, Nagy Zoltán Péter, az OTP Bank marketing és kommunikációs igazgatója, valamint Szabó Andrea, az Erste Bank Hungary Zrt. marketing és PR igazgatója beszélt arról, hogyan élték...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés