Előfizetői tartalom

2020 minden forgatókönyvet átírt: de mit léptek a magyar bankok marketingesei?

Portfolio
2020 a folyamatos újratervezésről szólt a magyar bankoknál marketing szempontjából, ugyanakkor lehetőséget is teremtett rég tervezett fejlesztések levezénylésére, a digitalizáció időszerű felgyorsítására. A szektor szakemberei optimisták, a Portfolio panelbeszélgetésén elmondták, tavaly lehetőséget kaptak, hogy bizonyítsanak, hogy még hitelesebben kommunikáljanak a munkatársakkal és az ügyfelekkel, ennek gyümölcsét pedig már most érzik.

Portfolio Financial IT 2025 AI-boom, fintech innovációk, digitális transzformáció - Merre tart a bankszektor digitális fejlődése? Erről lesz szó május 27-én a Portfolio Financial IT konferenciáján! Regisztráció és részletek itt! Információ és jelentkezés Március 23-án került megrendezésre a Marketing:...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés