Előfizetői tartalom

Egyre jobbak a kkv-k az online kommunikációban

Portfolio
A pandémia rákényszerítette a vállalkozásokat az online ügyintézésre, a nehézségekkel teli időszakban pedig egyre többe váltak fogékonnyá azokra a digitális banki megoldásokra, platformokra, amelyek bevezetése eddig a kényszer hiányában lassabb ütemben zajlott. A Portfolio Marketing, PR és digitális sales a pénzintézeteknél elnevezésű online konferenciáján a bankszektor kommunikációs szakemberei beszélgettek arról, hogyan láttak az elmúlt időszakot, milyen nehézségekkel kellet szembenézniük és hogyan alakultak át az ügyfélkapcsolatok.

A pandémiás helyzet a banki kommunikációt is próbára tette, pillanatok alatt kellett átszervezni a folyamatokat, azonban kevés terület van, amely ennyire hozzá lenne szokva a válságszituációkhoz. „Kevés szektor van, ami ennyire hozzászokott volna a válságokhoz, nem igazán tudunk meglepődni, éppen ezért elég jó a reakcióképessége a bankszektor kommunikációs szakembereinek”...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés