Előfizetői tartalom

Térdre kényszerítette a Nyugat leghatalmasabb bankjait egy Kínából elszabadult aprócska bajkeverő

Portfolio
A koronavírus-válság miatti folyamatos gazdasági bizonytalanság nemcsak a bankok bevételét és nyereségét, hanem a márkaértékét is jelentősen megtépázta. A Trading Platforms UK által kielemzett adatok alapján 2020-ban több mint 23 milliárd dollárral csökkent a 10 legnagyobb globális bank összesített brandértéke. A koronavírus hazájában, Kínában eközben zavartalanul híznak tovább a bankok.

2019 végén a világ 10 legnagyobb bankjának a márkaértékét 121,13 milliárd dollárra becsülték, ez csökkent a tavalyi évben 18,99%-kal 98,12 milliárd dollárra, vagyis 23,01 milliárd dollárnyi márkaérték eltűnt a süllyesztőben. Ami az egyes bankokat illeti, az elemzés lapján a világ legértékesebb banki márkájának a brit-hongkongi HSBC számít, amelynek a brandje 2020...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés