Digitális csatornák és a privátbanki élmény
A koronavírus elterjedésével a privátbankár-ügyfél találkozók is elmaradtak világszerte, így a privátbanki szolgáltatók azon dolgoznak, hogyan tudnának ügyfeleiknek továbbra is színvonalas privátbanki élményt nyújtani. Erre sok szolgáltató kitalálta a saját válaszát:
- A Deutsche Banknál például online videósorozatokat indítanak privátbanki ügyfeleiknek, ezekben egészségügyi szakemberek beszélnek a koronavírusról.
- A Credit Suisse-nél decemberre halasztották el a legendás ügyféltalálkozót (a Salont), helyette júniustól Nobel díjas szakembereket és üzletvezetőket hívnak az online térbe előadásra.
- A Goldman Sachs virtuális jótékonysági programokat tart, emellett online szemináriumain neves sportembereket szólaltatnak meg.
- A UBS-nél azt tapasztalják, hogy jelentősen megnőtt az aktivitás a digitális bankolásban.
Mindettől függetlenül a koronavírus-helyzet feladja a leckét a privátbankoknak az új ügyfélszerzés szempontjából, ahol kétségtelen, hogy a személyes beszélgetés a kulcs a sikerhez. Vannak, akik szerint az online ügyfélrendezvények és videók nem feltétlenül fognak beválni, nem valószínű például, hogy ultragazdag üzletemberek leülnek a monitor elé előadást hallgatni.
Úgy tűnik, a nagyobb privátbanki szolgáltatóknál egyelőre nincs probléma a kezelt vagyont illetően, sőt, a koronavírus hatására még nőtt is a profit, miután sok ügyfél aktivizálta magát a tőkepiacokon a tőzsdei hullámvasutat látva. Ugyanez az aktivitás jellemezte a hazai privátbanki ügyfeleket is, erről itt írtunk korábban:
A cikk fontosabb üzenetei:
- Az ügyféltalálkozók hiánya megnehezíti a privátbanki ügyfélszerzést
- Nem lesz életszerű a home office a privátbankároknak hosszútávon
- Van, ahol tiltva lesz az ügyféltalálkozó, és van, ahol kötelező lesz az arcmaszk
- Itthon mintegy 111 ügyfélszámla jut egy privátbanki tanácsadóra
Signature Pro-val ezt a cikket is el tudnád olvasni!
Ez a cikk folytatódik, de csak Portfolio Signature előfizetéssel olvasható tovább. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja az éves előfizetés esetén most 33%-os kedvezménnyel 19 990 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!