Előfizetői tartalom

Villámgyorsan reagált egy új innovációval az MKB a koronavírusra

Portfolio
Az MKB Bank kevesebb mint egy hónap alatt, a magyar Linistry startuppal együttműködve bevezette forgalmasabb fiókjaiban a digitális időpontfoglalást és sorban állást, amellyel hatékonyan csökkenthető az ügyféltérben, zárt helyen történő várakozási idő – mérsékelve  ezzel is a fertőzésveszélyt – közölte a bank.

A bankok fióklátogatást érintő intézkedéseiről alábbi két cikkünkben írtunk: Kapcsolódó cikkünk 2020. 03. 24. Hazaküldött dolgozók, fiók előtti várakozás: új életet hozott a bankoknál a koronavírus 2020. 03. 21. Bezárt magyar fiókok, hazaküldött banki dolgozók a koronavírus árnyékában Az ügyfelek innovatív, minél magasabb szintű kiszolgálása valamint...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés