Előfizetői tartalom

A fiókok kerülésére és online ügyintézésre kérik ügyfeleiket a bankok

Portfolio
Külföldön és Magyarországon is arra kérik a bankok az ügyfeleiket, hogy ha lehet, online és mobil csatornákon lépjenek velük kapcsolatba és ne menjenek olyan közösségi terekbe, mint a bankfiókok.

„Arra buzdítjuk önöket, hogy a Capital One digitális eszközeit használják és egyéb erőforrásokat az önkiszolgáló bankoláshoz, illetve a 24/7-es számlahozzáféréshez” – írta ügyfeleinek az amerikai Capital One Financial Corp e-mailben a Reuters beszámolója szerint. Hasonlóan járt el a JP Morgan és a Citigroup is; mindkét bank emlékeztette az ügyfeleket a digitális...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés