Két éve úgy döntött a legnépszerűbb dél-koreai közösségi oldal, hogy belekóstol a pénzügyi világba és nyitottak egy egyszerűen használható, fiókok nélküli online bankot. Az ötlet olyannyira népszerű lett, hogy felhasználók milliói repültek rá szinte pillanatok alatt az alkalmazásra, a cégnek pedig alig másfél év kellett ahhoz, hogy nyereségessé váljon, két évvel indulás után már a teljes koreai lakosság 20%-a használja. A Kakao Bank példája más közösségi oldalakat is a pénzügyi szolgáltatások felé terelhet és a Facebook Librájának előképeként is szolgálhat, éppen ezért a hagyományos pénzintézetek világszerte retteghetnek tőle.
Pillanatok alatt milliók váltottak bankot
Big Office Consumption Based IT 2019
A fintechekkel való versenyzés egyik remek eszköze az IT-kiadások optimalizálása, erről szó lesz a Portfolio Consumption-Based IT szemináriumán is. Regisztráljon Ön is!
Információ és jelentkezés
2017-ben indult el a KakaoBank...
A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.
Cikkarchívum előfizetés
- Portfolio.hu teljes cikkarchívum
- Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái
Előfizetés