Az elmúlt években látványosan növekedett a banki csatornán értékesített biztosítások volumene, olyannyira, hogy a dinamika még a hagyományos csatornákat is lehagyta (igaz, a bázis is jóval alacsonyabb volt). A McKinsey szakemberei szerint a következő években mind a bankoknak, mind a biztosítóknak fellendülést hozhat a pénzintézeti biztosításértékesítés, de az igazi, értékesítési számokban és díjbevételben való áttörés eléréséhez komolyan rá kell feküdniük a digitalizáció fejlesztésére. A magyar biztosítási szakma ugyanakkor elsősorban inkább a techcégek értékesítésének előretörésére számít.
Pörögnek a banki biztosításokBőven megelőzte 2011 és 2017 közt a bankok által értékesített biztosítások díjnövekedése a többi csatorna növekedését mind az életbiztosítási, mind a nem-életbiztosítási termékek körében - derítette ki a McKinsey pénzügyi elemzői ága, a Finalta 27 ország 118 pénzintézetét vizsgálva. Bár az elmúlt két évben a nem-életbiztosítási...
A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.
Cikkarchívum előfizetés
- Portfolio.hu teljes cikkarchívum
- Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái
Előfizetés