Előfizetői tartalom

A merészen digitalizálódó biztosítók hódítják meg a piacot

Portfolio
A digitális biztosítás-értékesítés javítja a termékek árazását, a rajtuk elérhető nyereséget, és az ügyfélmegmaradást is - mondta el Oskar Sokolinski, a McKinsey partnere a Portfolio Biztosítás 2019 konferenciáján. A szakember úgy véli, a legnagyobb piaci részesedést azok a szereplők érik el, amelyek egy-egy digitális megoldást elsőként adaptálnak.

Oskar Sokolinski, a McKinsey lengyel ágának partnere a digitális transzformációról beszélt: a digitalizáció mindig hype-pal indul, az embereket nagyon érdekli 1-1 új technológia, rengeteg a spekuláció. Utána jön a bizonytalanság, mely során az első szereplők megteszik a technológia adaptációja felé vezető lépéseket. Utána jön a szélesebb körű, gyakorlati adaptáció. Digitalizáció...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés