Hiába használja az európaiak 60%-a a digitális banki csatornákat, a banki értékesítés mindössze 25%-a zajlik e platformokon. A digitális értékesítés felpörgetésének alapfeltétele, hogy a megszokott multichannelről az omnichannel értékesítésre térjen át egy bank, ami akár 6 hónap alatt jelentős eredményeket hozhat az intézmény számára. A zökkenőmentes csatornaváltásra alapuló értékesítés nemcsak aprólékos adatbányászatot és fejlett elemzői eszközöket igényel, az emberi interakciók is elengedhetetlen részei lesznek.
Biztosítás 2019
A biztosítóknál is működik a modell, erről is szó lesz Biztosítás 2019 konferenciánkon!
Információ és jelentkezés
Személyes vagy digitális értékesítés?Mindennapi tapasztalat, hogy ma már a legtöbb termék és szolgáltatás megvásárolható digitális csatornákon keresztül is. A bank—ügyfél...
A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.
Cikkarchívum előfizetés
- Portfolio.hu teljes cikkarchívum
- Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái
Előfizetés