Előfizetői tartalom

Itt az új magyar pénznem, a cseresznye

Portfolio
Az Uniqa mai sajtóeseményén kiderült, mire céloztak az elmúlt hetekben a biztosító "Alap, hogy..." kezdetű plakátjai. A Kurtisz Krisztián vezérigazgató formabontó ötleteként elinduló Cherriskkel a társaság új brandet és új koncepciót vezet be Magyarországra. Chates biztosításkötést és újszerű kárrendezést kínálnak, sőt még egy saját pénznemet is fejlesztettek.

Kurtisz Krisztiánnal készült interjúnk további részletekkel itt olvasható:Kapcsolódó cikkünk2018.09.14Nagy dobás az Uniqától: ilyen még nem volt Magyarországon Öngondoskodás 2018 Hasonló témáról lesz szó a Portfolio október 16-ai Öngondoskodás konferenciáján. Ne maradj le róla! Információ és jelentkezés ...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés