Előfizetői tartalom

1,3 millió magyar epekedik egy olyan bank után, ahol mindent lehet online intézni

Portfolio
Egyre többen élnek az online bankolás lehetőségével Magyarországon, viszont az EU-s átlaghoz és a régiónkhoz képest is viszonylag kevesen használják a digitális csatornákat a pénzintézetükkel való kommunikációhoz - derül ki mindez az MFB havi gazdasági jelentéséből. A jelentés kitér a vállalatok digitális igényeire és arra is, hogy a fintechcégek térnyerésének szempontjából ez mit jelent, de megemlítik azt is, hogy 1,3 millió magyar ember intézné a bankügyeit kizárólag online, ha lenne erre lehetőség.

2017-re az európai lakosság 51%-a bankolt online, ami jelentős növekmény a 2010-es, 36%-os arányszámhoz képest. A Deloitte 2018-as adatai alapján 1,3 millió magyar ügyfél igényelné, hogy kizárólag online tudja intézni banki ügyeit. Az Eurostat adataiból viszont kiderül, hogy Magyarország a régióhoz képest alulmarad netbanki penetráció tekintetében: 2017-es adatok alapján...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés