Előfizetői tartalom

Kiderült, kik vannak igazán oda a luxusért

Portfolio
Egy friss felmérés szerint idén 1200 milliárd eurót tesz ki a luxustermékek globális piaca, ami az ezredfordulós fiataloknak és a kínai fogyasztóknak köszönhető - írja a CNBC.

A Bain & Company friss jelentése szerint idén 5%-kal 1200 milliárd euróra nőtt a luxuscikkek és szolgáltatások globális piaca. A növekedés 85%-a az 1980-as évek közepe és a 2000-es évek között születetteknek, tehát az ezredfordulósoknak és a Z generációnak köszönhető. Emellett a kínai fogyasztók is hozzájárultak a piac bővüléséhez, a kínai luxuspiac idén 15%-kal...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés